6 Ιουν 2010

Αφαίρεση.

Μου είπε μια φίλη ότι πήγε τη γάτα της για στείρωση και ζήλεψα, λέω να πάω τα μάτια μου. Έτσι κι αλλιώς έχουν γεμίσει σκουπιδάκια, τόσα χρόνια που χρησιμοποιείς τις κόχες μου για κάδο σου (πετώντας μέσα την απούσια σου χαρτάκι χαρτάκι).


ΥΓ1
Δεν φοβάμαι την επέμβαση. Έχω συνηθίσει από τότε που πήγα να σε αφαιρέσουν. (Εξείχες από παντού.)

ΥΓ2
("Βρε μάτια μου όλον τον έχεις καταπιεί" μου είχαν πει, "παραλίγο να γίνεις άντρας".)

ΥΓ3
Ποτέ δεν βγήκες εντελώς.

ΥΓ4
Πριν λίγο σήκωσα "τα χαλιά" για καλοκαίρι και βρήκα από κάτω την ανάσα σου.

ΥΓ5
Ωστόσο πόσο ακόμα θα λερώνω τις λέξεις μου με τελείες;

ΥΓ6
Έβγαλα νύχια μέχρι και στα μάτια περιμένοντας.

Τόσο θέλω να σε ακουμπήσω.


...

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Ποτέ δεν θα πειράξω τα μάτια μου (και ας είναι όλο και κάποιος μέσα), γιατί πώς αλλιώς θα σε διαβάζω; Μόνο αν μάθω Braille ... Τόσο ωραίο Έςς μου !!!

Unknown είπε...

Ποτέ δεν θα πειράξω τα μάτια μου (και ας είναι όλο και κάποιος μέσα), γιατί πώς αλλιώς θα σε διαβάζω; Μόνο αν μάθω Braille ... Τόσο ωραίο Έςς μου !!!

tulpoeid είπε...

...
Όχι, άμα θες σχολίασε.

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

"Προς το παρόν σε περιμένω εδώ με την αχρωματοψία να σκιάζει το μέτωπο και την όραση χορτασμένη από καλοταξιδεμένες φωτογραφίες."

Καλημέρα Κατερίνα Έσσλιν :)